Administratorat Dyskordii

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2018-06-23 22:06:18

Karol Albert Liniecki
Obywatel
Dołączył: 2018-06-23
Liczba postów: 8
AndroidChrome 61.0.3163.128

Dzień dobry, albo dobry wieczór!

Zależy kto o jakiej godzinie czyta ten wątek.

Nazywam się Karol Albert Liniecki i przybywam z odległych zakątków internetu. Na forum wpadłem przez przypadek. Jako że jestem stosunkowo nowy w tych klimatach, wielce bym się ucieszył, gdyby Jego Administratorska Mość lub Jego Ekscelencja Marszałek uraczyliby mnie paroma dobrymi radami, dzięki którym zapewne bym nie zbłądził i mógł zostać tu na dłużej. Jestem ponadto skory do pomocy, gdy tylko znajdzie się trochę wolnego czasu.


(–) Karol Albert Liniecki

Offline

#2 2018-06-24 17:06:31

Ferdinande d_Éteste
Marszałek Pola Administratorskiego
Dołączył: 2018-06-21
Liczba postów: 38
Windows 8.1Chrome 67.0.3396.87

Odp: Dzień dobry, albo dobry wieczór!

καλημέρα! Jam jest Ferdinande d'Éteste, Marszałek Pola Administratorskiego Dyskordii. W imieniu swoim i Jego Administracyjności z wielką przyjemnością mam zaszczyt powitać Szacownego Przybysza w naszym kraju. Dlaczego również i w jego imieniu? Otóż Jego Administracyjność Eksuperiusz XX przebywa obecnie z ważną misją dyplomatyczną w Królestwie Santery, ale po powrocie z wielką radością Waszmościa przywita również osobiście. Natenczas jako Marszałek jego pola pełnię jego obowiązki.

Jestem niezwykle rad, iż postanowił Pan przybyć do naszej mikronacji. Na wstępie proponuję, aby opowiedział Pan co nieco o swoich zainteresowaniach i tym, czym chciałby się Pan zająć w Dyskordii. Bo zająć się można dosłownie wszystkim, co tylko jest Pan w stanie sobie wyobrazić. Nikt nie będzie Panu przeszkadzał, a wręcz przeciwnie. W razie potrzeby, zawsze służę radą.